Önkéntes program

UPDATE:

Aktuális mentorprogramunkba a jelentkezés lezárult. Köszönjük az érdeklődést!

A beérkezeett jelentkezések a próbabejegyzés elküldése esetén válnak érvényes, végleges jelentkezéssé.

A próbabejegyzés beérkezési határideje (e-mailben): 2025. július 13. éjfél (23:59), a válaszlevélben kapott tájékoztatásban foglaltak figyelembe vételével.

A döntésről 2025. július 15-ig minden, próbabejegyzést küldő jelentkezőt értesítünk, a regisztrációja során megadott e-mailcímen.

 

Csapatunk küldetése 5 kulcsszó köré épül

Tudás. A Pszichodiák Alaptvány fontos küldetésének tekinti, hogy a hiteles pszichológiai ismeretek minél több emberhez eljussanak. Ebbe a tevékenységbe hosszabb-rövidebb időkre önkéntesek is bekapcsolódnak, akik szeretnék a gyakorlatban is kipróbálni magukat.

Szakma. Az ismeretterjesztés mellett a jövő pszichológusait is képezzük. A programunkban résztvevők nem csupán egy-egy általunk választott területen mélyedhetnek el, hanem a saját karrierjük, szakmai identitásuk építéséhez is támpontokat kapnak, miközben a munkaerőpiacon is értékes skilleket szereznek.

Támogatás. Inkubátorként funkcionálunk. Az évek során felhalmozott know how és tapasztalat miatt nem kell a nulláról kezdened, ha van egy jó ötleted. Ahogyan az egyre gyarapodó követőbázisunk is felbecsülhetetlen támogatást, visszajelzést jelenthet az ötleteiddel kapcsolatban.

Szemlélet. Az alapítvány háttércsapatába jelentkezők a mindennapok feladatain keresztül, learning by doing szemléletben szerezhetnek nagyobb rálátást a szakterületükre. Projektalapon gondolkodunk, csapatokban működünk, folyamatosan képezzük magunkat és egymást. Az elvégzett feladatokról személyes visszajelzést adunk.

Személyre szabottság. A program a csapatmunkán túl nagyobb hangsúllyal az egyéni kapcsolattartásra épül, így tudjuk az egyént építő feladatportfóliót és a személyes visszajelzéseket a leginkább biztosítani az önkéntesek által igényelt mértékben. Az egyéni kapcsolattartás előnye, hogy nincsen ciki kérdés, nem kell várnod a többiekre, mindenki a maga tempójában, lehetőségeihez mérten, differenciáltan tud haladni, miközben a program ütemében halad és a a közös feladatokba is be tud kapcsolódni.